Kamer gevonden!

Na een hoop gebel eindelijk een kamer gevonden. Bijna iedereen die ik belde nam de telefoon op met 'Pronto', waarop ik vroeg 'Parlate Inglese?'. 9 van de 10 keer was het antwoord iets van 'Non parlo Inglese...' AAAAH en wat nu?....Zie dan maar eens een normaal telefoongesprek te voeren....

Het appartement dat ik nu gevonden heb ligt in het zuiden van Milaan. Het is een 1-persoonskamer (in Milaan is het heel gebruikelijk dat je je kamer deelt met iemand anders i.v.m. de hoge huur hier) voorzien van een kleine koelkast, airco en nu komt het... Een eigen schoonmaakster! Wie had dat gedacht... Dat zal zwaar tegenvallen als ik weer terug in A'dam ben. Tot nu toe ben ik dus erg tevreden. Verder wonen er best veel internationale studenten hier. Het is erg leuk om met deze mensen in contact te komen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!